RSS

Komunikaty - WPiA

Komunikat dodany: 2020-09-29 22:32:22 przez: Sekretariat
dla kierunku: BW_st_II 

Szanowni Studenci! Na stronie zostały zamieszczone plany zajęć dla kierunku: BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE STUDIA STACJONARNE I i II STOPNIA.


Komunikat dodany: 2020-09-29 22:32:22 przez: Sekretariat
dla kierunku: BW_st 

Szanowni Studenci! Na stronie zostały zamieszczone plany zajęć dla kierunku: BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE STUDIA STACJONARNE I i II STOPNIA.


Komunikat dodany: 2020-09-29 15:56:14 przez: Sekretariat
w imieniu: dr hab. Paweł Sobczyk, prof. UO dla kierunku: ogólny 

SZANOWNI PAŃSTWO! W załączeniu Komunikat Dziekana WPiA UO z dnia 29 września 2020 r. w sprawie organizacji pierwszego semestru w roku akademickim 2020/2021, Nr 2020/09/02/S. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią.
Zalącznik


Komunikat dodany: 2020-09-29 15:43:14 przez: Sekretariat
dla kierunku: Pr_st 

STUDENCI V ROKU PRAWA SS! Na stornie zamieszczony został zaktualizowany plan zajęć! Podział na grupy zostanie dodany w dniu jutrzejszym!


Komunikat dodany: 2020-09-29 15:11:20 przez: Sekretariat
dla kierunku: Ad_st 

Szanowni Studenci! Na stronie zostały zamieszczone plany zajęć dla kierunku: ADMINISTRACJA STACJONARNA I STOPNIA.


Komunikat dodany: 2020-09-29 13:44:39 przez: Sekretariat
dla kierunku: Ad_ns_IIst. 

Szanowni Studenci Administracji Niestacjonarnej, pierwszy zjazd studiów odbędzie się 10.10.2020.


Komunikat dodany: 2020-09-29 13:44:39 przez: Sekretariat
dla kierunku: Ad_ns 

Szanowni Studenci Administracji Niestacjonarnej, pierwszy zjazd studiów odbędzie się 10.10.2020.


Komunikat dodany: 2020-09-29 12:23:31 przez: mgr Katarzyna Pluta
w imieniu: mgr Katarzyna Pluta dla kierunku: ogólny 

Na podstawie kodu będziecie Państwo samodzielnie dołączali do grupy zajęciowej. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Każdy przedmiot będzie prowadzony w osobnym zespole. Przedmioty i grupy, które prowadziłam przez MS Teams w poprzednim semestrze – zespoły i kody są nadal aktywne. Szczegółowe informacje dotycząc poszczególnych przedmiotów (zagadnienia, literatura, sylabus, forma i warunki zaliczenia itp.) zostaną przekazane starostom drogą mailową. Ponadto wskazuję na ustanowione godziny rektorskie w dniu 6 października br. Do zobaczenia!


Komunikat dodany: 2020-09-29 12:22:32 przez: mgr Katarzyna Pluta
w imieniu: mgr Katarzyna Pluta dla kierunku: ogólny 

Szanowni Państwo, uprzejmie proszę o kontakt II prawo SS, I adm I st SS, II adm I st SS, I BW I st SS, II fizjoterapia II st oraz II adm I st SN, I BW I st SN poprzez kpluta@uni.opole.pl. Jednocześnie informuję, iż w nowym semestrze będę do Państwa dyspozycji: - zdalnie - bez ograniczeń poprzez adres email wskazany wyżej, - konsultacje „na miejscu” - s. 3.3, budynek WPiA po uprzednim umówieniu spotkania drogą mailową, - dotyczy zarówno studentów stacjonarnych, jak również studiujących w trybie niestacjonarnym. Dodatkowo informuję, iż przebieg zdarzeń w przypadku grup, które będą miały ze mną zajęcia jest następujący: stopniowo (w najbliższych dniach) będę tworzyła zespoły w MS Teams (kod zespołu zostanie Państwu udostępniony drogą mailową).


Komunikat dodany: 2020-09-29 12:06:17 przez: Sekretariat
dla kierunku: Pr_st 

SZANOWNI STUDENCI! Na stronie został umieszczony plan zajęć dla kierunku: PRAWO , studia stacjonarne.


{{aktualnosci1.tytul}}
brak zdjęcia

{{aktualnosci1.info | truncate:true:35:' ...'}}


{{planowane1.info | truncate:true:35:' ...'}}

Partnerzy Wydziału Prawa i Administracji

ENERGETYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY SA
Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA

Logo Uniwersystetu Opolskiego
ROK ZAŁOŻENIA

AD 1994

Copyright © 2020 Uniwersytet Opolski

Uniwersytet Opolski

Wydział Prawa i Administracji 
Katowicka 87a
45-060 Opole
Telefon: (+48) 77 452 75 00
Fax: (+48) 77 452 75 02
E-mail: wpia@uni.opole.pl

Czcionka

Zwiększ/Zmniejsz rozmiar